vineri, 19 februarie 2010

wow....super tare ...dupa lectia de ieri de tehnica am ajuns la concluzia ca stiu foarte putin :) ...dupa f-stopuri , iso, shutter, diafragma....si legatura stransa dintre ele a rezultat o mare varza in capul meu. Creierul meu nu mai" focaliza " bine . Daca ajung sa stapanesc bine relatia dintre aceste 3 elemente am gasit cheia la "expunerea corecta" . Sunt foarte incantata de felul in care se preda ...cred ca usor usor n-o sa le mai bajbai si o sa fiu mult mai sigura pe mine. Acum astept cu nerabdare sa se faca 6pm :)

Un comentariu:

  1. Nu pot decât să mă bucur pentru entuziasmul tău, pot spune sincer că mă motivează și pe mine pentru a ajunge la 6 pm !
    Totuși să știi că partea cea mai grea nu este să înveți, ci cum aplici ceea ce ai învățat, iar un lucru este sigur: este nevoie de enorm de multă muncă.
    După asta noțiunile se fixează și totul devine automatism și-o să vezi ca cele mai bune fotografii vor fi cele pe care n-o să apuci să le faci (din diverse motive), dar care vor rămâne expuse în imaginația ta. Următorul pas și cred că cel mai important este să le "developezi" din imaginație ca să le poți prezenta. Despre asta e totul, click după click, expunere după expunere ...
    La treabă !

    RăspundețiȘtergere